czwartek

Drgawki nocą


Rok temu mniej więcej listopad grudzień nie pamiętam dokładnie, moja dziewczyna opowiadała mi kiedyś, że w jej domu czasem szafki same się otwierają, w nocy kilka razy słychać huknięcie, myslałem że chce mnie nastraczyć lub zażartować lecz kilka razy gdy u niej nocowałem faktycznie szafa kilka razy się otworzyła jak również barek który otwierał się tak że dzwiczki spadały na inna szafkę, ale nie o tym chciałem powiedzieć. Wracając do tej pory którą nadmieniłem wczesniej, spałem sobie z nią u niej w domu nagle sie przebudziałem czułem na sobie czyj wzrok nie mogłem się ruszyć miałem otwarte oczy ale nic nie widziałem a noc podobno była bardzo jasna, księżycowa, czułem że ktoś na mnie spogląda i stoi obok łóżka, po chwili postać w sekundę znalazła się przed łóżkiem, tak że nogi miałem skierowane w jej stronę, zaczeły mną miotać drgawki ale nie czułem żeby który z moich mięsni się zaciskał, chciałem coś powiedzieć, chciałem żeby moja dziewczyna mnie obudziła ale nie mogłem się ruszyć nawet jęknąć, czułem tylko zimno na stopach jak bym miał stopy w lodowatej wodzie ale czułem na nich powiew lodowatego powietrza, rzucało mną tak kilka sekund w myslach chciałem się obudzić ale wiedziałem że nie spałem, czułem na sobie spojrzenie zaczełem w myslach się modlić drgawki mineły i bardzo szybko zasnełem po tym. opowiedziałem o tym swojej dziewczynie powiedziała że słabo spała ale nie czuła żebym jako się dziwnie ruszał, nigdy więcej sie to nie powtórzyło.
Dodam jeszcze że Ojciec mojej dziewczyny zmarł tragicznie w wypadku drogowym przed jej narodzinami a strzelanie w szafkach i otwieranie drzwiczek nadal się zdarza.

Karol

4 komentarze:

  1. Miałam dzisiaj te same objawy w nocy , rzucało mna po całym łózku , nie mogłam powiedzieć słowa ale nie czułam niczyjej obecności , łzy same się lały z moich oczu , nie mogłam nic zrobić było to okropne . Czułam potworne zimno , lecz wydaje mi się ze moze to być kwestia choroby ?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dokładnie to samo, tyle, że mi nie było zimno! Obudziłam się w jasną noc, dodatkowo pokój był dobrze oświetlony przez latarnie na zewnątrz, obok siebie zobaczyłam czarną zjawę i nagle zaczęło mną okropnie trzepać... trwało to dobrą chwilę, ze strachu zaczęłam się modlić, drgawki ustały - wtedy znów popatrzyłam w stronę zjawy i widziałam jak unosi się do góry i znika w ścianie. Było to 2tyg temu...

    OdpowiedzUsuń
  3. "Somebody's watchin you! , uuugh scaaary" tak ostatnio powiedział mój przyjaciel.Wyśmiałem go ponieważ nie rozumie takich przypadków.Ciekawe czy to ja jestem taki naiwny czy on taki ślepy? nie ważne.Te drgawki mogły być spowodowane nadmiernym zmęczeniem oraz aktywnością fizyczną jak i psychiczną (nie chodzi tu o używki bądź alkohol).Ćwiczyłeś może wtedy?Jeśli nie to módl się o dusze zmarłych w całej okolicy. Podpisano: S

    OdpowiedzUsuń