czwartek

Wywiad

Regularnie widuję duchy, chyba mam jakieś nadprzyrodzone zdolności. Już się z tym urodziłem, nic na to nie mogę. 

Możemy pójść do jakiegokolwiek lasu na spacer i powiem Ci dokładnie kto gdzie się powiesił, z jakiego powodu i jak wyglądał. Te osoby normalnie ze mną rozmawiają.


Wykorzystujesz jakoś swoje zdolności?


Nie mam na to czasu, ponieważ prowadzę firmę.
Czasami pomagam innym, którzy nie wiedzą jak pozbyć się tego daru a ja wiem. Mi on nie przeszkadza. 


Pytałeś duchów, jak jest na tamtym świecie?


Szczerze to mnie to nie interesuje, ale masz pewność że jest drugi
świat i to dużo lepszy od naszego i z pewnością nie dla każdego drzwi
są do niego otwarte. Trzeba się starać być dobrym człowiekiem, żeby
się tam dostać. Piekło też istnieje, choć jest tam dużo lepiej niż
na ziemi. Tutaj jest jeszcze gorzej.


Czy żli nie dostaną się nawet do piekła?


Zły pójdzie do piekła ale tam i tak jest lepiej niż tutaj na
ziemi. To my ludzie sami sobie tworzymy to piekło.


Przyznam, że mnie pocieszyłeś ;)
A jak będą ludzie oceniani, kto jest dobry, a kto zły?


tego nie wiem
ja jestem dobry


Skąd wiesz?


Może to głupio zabrzmi ale ja wszystko wiem i nie umiem sobie tego wytłumaczyć. 
Wiem, że przy obecnym trybie życia będę żył do 86 roku życia, a  jeśli wezmę się za siebie to nawet do 90 lat

Może duchy przekazały Ci swoją wiedzę telepatycznie, oraz wizję tego, co same widzą po śmierci. 
Potrafię sobie to wyobrazić, bo czasem śni mi się, że jestem wszystkowiedząca :)


Dziękuję za rozmowę













3 komentarze:

  1. ja posiadam intuicję ,wrażliwośc ,uczę się czerpać z tego naukę i wiem co się zdarzy lub kogo spotkam ,nawet jaka piosenka w radiu będzie ......czasami się z tego śmieję sama do siebie ,chciałabym to rozwinąc bardziej ,a jeżeli chodzi o duchy to czuję ale zimno czasami za plecami albo jakby ktos na mnie patrzył ,boję się trochę ..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie narzekam na brak intuicji, chociaż daleko mi do Ciebie. Skupiam się na praktycznej stronie - staram się odnieść jak największy pożytek z intuicji.
      Poza tym, przeczucie można zmienić na inne, i wtedy wydarzenie też się zmieni. (Nie zawsze to się udaje)

      Usuń
  2. Wiesz "nieznajomy" który pisał wywiad, mam do ciebie dużo pytań ale musisz być tym wszystkim zmęczony więc ci ich nie zadaje.Aha lepiej to skasuj bo w końcu rząd nas kontroluje a zwłaszcza militarni(CAŁE szczęście że to POLSKA a nie Ameryka bo już byś zniknął z powierzchni ziemi.A przynajmniej dla "niewtajemniczonych".Lecz pewnie wiedziałeś że o tym napiszę.Pozdrawiam.) Podpisano: S

    OdpowiedzUsuń